Royal Stage søger en EVENT Driftschef, der kan lide udfordringer!

Vil du med på en spændende rejse og nå nye højder ?

Du skal medvirke til og have ansvaret for at styrke vores driftsafdeling og derved sikre at vores messer, konference, musik-, sports-arrangementer og øvrige aktiviteter afvikles til alles tilfredshed.

Du skal kunne navigere i en organisation, som har visse kommunale kulturelle forpligtelser, der skal kombineres med de kommercielle aktiviteter.

Ligeledes skal du kunne navigere i at arbejde strategisk, projektorienteret og operationelt.

Vi er en mindre organisation, der løfter i flok, hvor man skal kunne agere hurtigt og være vant til et stort arbejdspres i perioder.

Du bliver en vigtig del af lederteamet og skal være med til at hæve barren for Royal Stage, hvor kvalitet og service er i højsædet. Du vil referere til den adm. Direktør.

Der er flere nye i ledergruppen, hvorfor vi skal hen imod en tæt sparring og dialog i hverdagen. Der skal være transparens, højt informationsniveau og vi skal forankre en masse nye tiltag i organisationen.

I dagligdagen har du et team som består af serviceteknikere samt løst tilknyttede medarbejdere, som vil bistå dig, men som du naturligvis også skal udvikle og sætte retning for.

Arbejdsopgaverne:
  • Medvirke til at udarbejde strategi og handlingsplaner for Royal Stage
  • Deltage i ledermøder og styrke det tværorganisatoriske samarbejde, kommunikation og information
  • Medvirke til at udarbejde afdelings- og driftsbudgetter
  • Planlægge og afvikle messer, koncerter, konferencer og andre store events i samarbejde med dit team og de andre afdelinger
  • Deltage i produktionsmøder
  • Lede, motivere, coache og udvikle dit team af serviceteknikere og fast tilknyttede timelønnede
  • Vagtplanlægning
  • Sikre at gæster og kunder altid oplever et højt kvalitets- og serviceniveau
  • Sikre at alt udstyr og materiel løbende er i orden
  • Sørge for at vores depoter/opmagasineringsrum er i system og let tilgængelig
Dine faglige og personlige kompetencer:
  • Du har en relevant, event-teknisk baggrund og erfaring fra en lignende stilling
  • Solid erfaring med projekt- og produktionsledelse inden for event
  • Solid ledelsesmæssig værktøjskasse med min 5-7 års erfaring
  • Vant til at arbejde med og udvikle processer og procedurer
  • Din ledelsesstil er forankret i tillid, åbenhed, empati og kommunikation
  • Din tilgang - er målrettet, resultatorienteret og struktureret
  • God indsigt i lys-, lyd- og billed-produktion
  • Kan håndtere mange bolde i luften og bevare roen samt overblikket i pressede situationer
  • Vant til at arbejde med korte deadlines
  • Du går forrest og holder hovedet koldt
  • Stærk til at motivere dine medarbejdere og samarbejdspartnere
  • Skarp til at planlægge og styre dine ressourcer
  • Løsningsorienteret, tør tænke nyt og får ting til at lykkes
  • Kan være hands-on, når det er nødvendigt

Vi tilbyder:
  • En spændende arbejdsplads med masser af liv og gode kolleger 
  • Lønpakke efter kvalifikationer og erfaring, pensionsordning, sundhedsforsikring og tandforsikring
  • Fitnessordning og adgang til svømmehal mv
  • Gode kolleger med engagement, passion, faglighed, professionalisme og dedikation
Har du spørgsmål til stillingen kan du i kontakte Helle Ditlefsen på tlf. 60647544. Ellers send din ansøgning samt cv hurtigst muligt via nedenstående link.

Du kan se mere om Royal Stage på www.royalstage.dk.

Royal Stage er et stort sports-, messe og konferencecenter, hvor svømmehal, badmintonhal og tenniscenter med indendørs og udendørs baner også indgår, hvorfor mulighederne er store. I 2020 indviede vi en ny arena med op til 3000 siddepladser, skybokse, vip-lounge, netværksmuligheder og partnerskaber mv. Med arenaen har vi nu et center som giver mange muligheder for fantastiske oplevelser så som indendørs og udendørs koncerter og aktiviteter, events, publikums-, handels- og fag-messer, firmaarrangementer, konferencer, udstillinger, mødeaktiviteter, sportsevents samt øvrige kulturelle aktiviteter.
Royal Stage byder alle offentlige-, private-, faglige organisation og foreningen velkommen til at udfordre os på at løse jeres ønsker…..
 

Ansøg
Del i dit netværk
Frist: Hurtigst muligt - løbende proces
Arbejdsområde: Planlægger, Projekt Ledelse, Event- & arrangementplanlægning & afvikling
Kunde: Royal Stage
Lokation: Hillerød, Sjælland
Ansættelse pr.: 01-12-2021

FUGL LEONHARDT
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
Tlf.: (+45) 77 33 00 00
Powered by Emply