Vi søger en KOK/Souschef, der har lyst til at sætte præg på ”menuen” i Royal Stage Restaurant og Cafe

Royal Stage er Nordsjællands største multihus inden for kultur, sport og kommercielle aktiviteter. I dag er vi i alt 50 ansatte, og vi lægger hus til mange forskellige oplevelser og aktiviteter for store som små private og offentlige organisationer. Hvert år afholder vi et utal af møder, konferencer, messer, koncerter, teaterforestillinger, årsmøder, firmafester og ikke mindst store som små sportsarrangementer.

Du er klar på nye udfordringer i et nyt multihus

Som kok/souschef vil du i tæt samarbejde med F&B Chefen og køkkenchefen, stå for den daglige drift af køkkenet. Vi er pt. et team på 8 og en hel del timeansatte, som hyres ind i forhold til omfanget og størrelserne af arrangementerne.Du har god erfaring med at afvikle store selskaber – flere på en gang og samtidig sørge for at den daglige drift også kører. Du medvirker til og har ansvaret for at styrke vores mad- og smagsoplevelser, uanset om det er i vores restaurant eller vores cafe. Begge leverer ind til vores kommercielle arrangementer.

Du er nytænkende og skal kunne lide at levere kvalitetsmenuer med de rette råvarer på højt niveau og samtidig også have passion for at levere mad og forplejning til møder, konferencer, koncerter, messer, kultur- og sportsarrangementer, hvor udvalget varierer afhængig af gæsterne.

Arbejdsopgaver:

  • Medvirke til at udvikle unikke retter og menuer
  • Servicere vore daglige brugere og gæster herunder også til sommercamps /stævner mv.
  • Medvirke til at planlægge og gennemføre små som store arrangementer fra 20 til 3400 spisende
  • Bestilling af varer og medvirke i status mv.
  • Medvirke til at motivere og skabe arbejdsglæde for dine kollegaer
  • Sikre et højt service og kvalitetsniveau – ”Konge-Service”
  • Sikre egenkontrol og top hygiejne

Dine faglige og personlige kompetencer

  • Du er faglært kok med min. 5 års erfaring
  • Du er kreativ og kvalitetsbevidst
  • Du er god til at planlægge, strukturere og har et godt overblik
  • God erfaring med at køre store selskaber og flere på en gang herunder øvrige daglig drift
  • Vant til at instruere, igangsætte og motivere på den gode måde
  • Selvstændig og beslutningsdygtig
  • Trives med et til tider højt tempo
  • Service og kvalitet er en del af dit DNA
  • Du har altid godt humør

Vi tilbyder

  • Et spændende job i en organisation i udvikling, som du kan være med til at præge
  • Lønpakke efter erfaring og kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring og tandforsikring
  • Fitnessordning og gratis adgang til svømmehal mv
  • Gode kolleger med engagement, passion, faglighed, professionalisme og dedikation

Har du spørgsmål til stillingen kan du i kontakte F&B-chef Thomas Rigbolt på tlf. 93 39 20 96. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og gerne senest 1. august 2022, men vi venter også gerne på den rette. Send gerne din ansøgning samt cv hurtigst muligt via nedenstående link.  Ansættelsessamtaler vil foregå løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning og dit cv.

Royal Stage er et stort sports-, messe og konferencecenter, hvor svømmehal, badmintonhal og tenniscenter med indendørs og udendørs baner også indgår, hvorfor mulighederne er store. I 2020 indviede vi en ny arena med op til 3000 siddepladser, skybokse, vip-lounge, netværksmuligheder og partnerskaber mv. Med arenaen har vi nu et center som giver mange muligheder for fantastiske oplevelser så som indendørs og udendørs koncerter og aktiviteter, events, publikums-, handels- og fagmesser, firmaarrangementer, konferencer, udstillinger, mødeaktiviteter, sportsevents samt øvrige kulturelle aktiviteter.
Royal Stage byder alle offentlige-, private-, faglige organisation og foreningen velkommen til at udfordre os på at løse jeres ønsker…..

Ansøg
Del i dit netværk
Frist: Hurtigst muligt
Kontaktperson:

Thomas Rigbolt 

Tlf. 93 39 20 96

Arbejdsområde : Køkken
Stillingstype: Fuldtid
Kunde: Royal Stage
Lokation: Hillerød

FUGL LEONHARDT
Suomisvej 4
1927 Frederiksberg
Tlf.: (+45) 77 33 00 00
Powered by Emply