Service & værtskab

"slå gnister" med afstand

Anne og Kasper, Forpagter af Hotel Bretagne

På Bretagne har vi altid sørget for at yde en personlig høflig og opmærksom service - lige fra første gang vi får kontakt med vores gæster – vil vi som altid møde folk i øjenhøjde og lytte os til deres behov. Vi vil nu i højere grad også lytte os ind til hvor i tryghedsfasen, når det drejer sig om COVID19, gæsten er.

Vi er naturligvis opmærksom på at der er mange forskellige holdninger til situationen, som vi vil tage højde for i forhold til den enkelte gæst.

Alle kontaktpunkter såsom håndtag, elevator, receptionsskranke m.m. vil vi ligesom nøglerne spritte af,  ligesom vi i flere arbejdsregi arbejder med handsker.

 

Vi har også foretaget tiltag så som at rengøring i hele huset i den grad intensiveres. Alle pynte/løs genstande som potteplanter, krukker lysestager, glas og andet vil blive vasket efter hvert et besøg. Ligeledes benytter vi os af en afspritnings form som også benyttes på hospitalerne FZD. Har vi mulighed så vil vi lade værelserne stå i op til 24-48 timer efter afrejse for at mindske smitten er det en del af proceduren.

Vi er selv med i al drift og vores lille team vil, fortsætte hvor vi slap dog tilpasset sundhedsstyrelsens vejledning med antal gæster og afstand. Vi er vant til at bruge tid på at præsentere og være tæt på gæsterne det vil vi nu gøre med afstand. I restauranten vil vi køre med ”en seating” og ikke flere som vi ellers er vant til. Vi vil navigere i det ”nye normal” med fornuft og hensyntagen og løbende holde os orienteret om regler og rammer.

Med venlig hilsen

Hotel Bretagne

 Anne & Kasper Heebøll Harboe

Sauntevej 18

3100 Hornbæk

adm@hotelbretagne.dk

www.hotelbretagne.dk

FUGL LEONHARDT
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
Tlf.: (+45) 77 33 00 00
Powered by Emply