Service & værtskab

"slå gnister" med afstand

Area Manager Frederik Møller Rosenmeier, Ligula Hospitality Group 

Når vores 5 hoteller igen åbner, giver det os en oplagt mulighed til at fokusere på det som er vigtigst - gæsten. Vores gæster skal have det bedste af det bedste - værtens bedste.

I kølvandet af den situation som vores erhverv står overfor, så drømmer jeg om at optimere den digitale oplevelse, hvor kunderne selv klarer check-in, betaling og nøglehåndtering - noget som gavner både gæster og medarbejdere.

Håndsprit alle steder er ikke nok, derfor vil vi have større fokus på hygiejne som er her for at blive.

Sammen hver for sig, har vi et fælles ansvar for at tilpasse os den ”ny normal”.

Personlighed er nøgleord for et godt værtskab, derfor skal vi skabe det uventede, og det uventede gør, at vores gæster kommer igen. 

Intention er, at vores gæster skal mødes af TYDLIGT nærvær, men på afstand.

Væk med skranken og være tilgængelig, men på to meters afstand. 

Målet er at slå gnister mellem medarbejder og gæst, selv med afstand.

Vi ved at med en konstant og kontinuerlig fokus på værtskabet, også i en mere digital verden, er det muligt sammen at skabe den unikke oplevelse for gæsten.

FUGL LEONHARDT
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
Tlf.: (+45) 77 33 00 00
Powered by Emply