Service & værtskab

"slå gnister" med afstand

Simon Wandt General Manager Hotel Living Suites

Vi er et lejlighedshotel så vi er ikke helt lige så hårdt ramt som så mange andre. Vi har haft gæster i huset hele tiden – dog ikke helt så mange som vi plejer men trods alt lidt.

Vi har fra dag ét tilpasset, lyttet og inddraget personalet i beslutninger ”do´s and dont´s” og undervejs har vi afholdt justeringsmøder – hvilket har sikret en god og åben dialog på tværs af huset. Vi har sikret at der er taget ejerskab og de nye tiltag er implementeret og taget godt i mod.

Vi har i høj grad forsøgt at skabe tryghed på afstand.

Vi har på vores hjemmeside gjort opmærksom på at vi følger anbefalinger og retningslinjer fra de danske myndigheder – og at vi blandt andet har implementeret endnu højere standarder for rengøring samt sikret god afstand mellem vores gæster og kolleger.

 

Vi har fulgt og følger Horesta´s SAFE TO VISIT guide.

Vi har i denne tid desværre været nødt til at lukke vores fælles gæstekøkken men forventer at genåbne det snart igen.

Hos os, er det således at gæsterne modtager en velkomstmail dagen før de ankommer og heri, har de mulighed for at tjekke ind online, de skal ikke længere udfylde noget ved ankomst. I samme velkomst hilsen modtager de også informationer om vores chatlinje – de kan kommunikere med os via denne hvis de ikke ønsker at have fysisk kontakt til os, imens de bor hos os. Det er en ting som vi vil fortsætte med og vi arbejder på at blive så digitale som muligt – næste skridt er et digitaliseret nøglesystem.  Vi ønsker så meget gæste kontakt som muligt med vores gæster, men hvis gæsterne er tryggere med at møde så få medarbejdere som muligt, har vi gjort dette til en mulighed.

Vi har i denne tid, grundet den mindre belægning desværre, haft mulighed for at tilbyde at gæsterne kunne komme tilbage til samme værelse forstået på den måde, at en person booker en lejlighed fra mandag til fredag og kommer retur om mandagen – normalt kan vi ikke garantere det er samme værelse men det har vi kunnet nu, og derved skabt en endnu højre tryghed for vores gæster. Ligeledes har vi kunne sætte vores værelser ud i 48 timer inden næste ankomst hvilket har skabt tryghed hos os og hos vores gæster.

Vi har lavet en del nye tiltag for at sikre vores gæsters og personalets tryghed.

  • konvolutter klar med afsprittede nøgler
  • informere vores gæster om Chat-linjen hvis de ikke vil i direkte kontakt med os
  • ekstra rengøring i alle lejlighederne
  • håndsprit i fællesområderne
  • rengøringspersonalet benytter handsker
  • retningslinjer ved alle elevatorer

Vi har forsøgt at skabe forretning via målrettet kampagner på Facebook. Derudover har vi fokuseret på salg af længere ophold, herunder genhusninger. Vi forventer at få travlt igen til efteråret og kan se, at vores kunder igen begynder at booke, men vi mangler den internationale forretning og glæder os til at komme igen og få travlt.

Med venlig hilsen

Simon Wandt General Manager 

simon@livingsuites.dk · +45 22 20 28 20  


signature_1193965900

Hotel Living Suites Rundforbivej 295 · DK-2850 Nærum

www.livingsuites.dk · +45 25 280 280

FUGL LEONHARDT
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
Tlf.: (+45) 77 33 00 00
Powered by Emply