Service & værtskab

"slå gnister" med afstand

På Næsseslottet gør vi som vi plejer – og lidt mere til

Marianne Bolvig Direktør Næsseslottet

Business as usual…..

På Næsseslottet kører vi business as usual. Men vi har synliggjort vores arbejdsgange så både mødebookeren og gæsterne er helt trygge før og under besøget på Næsseslottet. Vores dialog med mødebookeren er om muligt endnu mere vigtig nu. Vi fremsender fast vores Covid-19 retningslinjer sammen med tilbud og ordrebekræftelse.

Som gæst på Næsseslottet bliver du altid budt personligt velkommen – uanset ærinde. Det har altid været vigtigt for os at gæsterne fra ankomst bliver mødt af en imødekommende atmosfære. Og et smil fra personalet som slår gnister selv fra mange meters afstand. Smilet er den korteste afstand mellem mennesker. Som værter dækker vi op og skaber en atmosfære med god stemning og lækker forplejning som giver gæsterne lyst til at smile.

Vores serviceniveau er højt og nærværende – men lidt på distance af kunden. Vores personale kan sagtens interagere med hinanden og kunderne og fylde rummet med god energi uden at komme hinanden fysisk tæt/nær. Mange af vores kunder kommer i professionelt øjemed hvor det passer dem glimrende at blive personligt serviceret og holde møde uden at ”bliver pustet i nakken” af en tjener eller sidde ”på skødet af hinanden”.

  

 

Det hele er stillet frem til gæsten til fri afbenyttelse – fra håndsprit til parkens private have, stikort og skovstier

Alle gæster til Næsseslottet bliver opfordret til at benytte håndsprit ved indgang til Slottet. Vi synes det afspejler at man bevæger sig ind i et hus hvor der er tænkt extra meget over hygiejne. Alt personale – administrativt, rengøring og køkken – er instrueret i extra høje hygiejnekrav. Tidligere havde vi kun håndspritautomater i kantineområdet. Nu er de opstillet i alle møderum samt på alle ”knudepunkter” i huset. Som altid bliver alle kontaktflader inden, under og efter et møde afvasket eller afsprittet.

Næsseslottet er omgivet af en fuldstændig fantastisk natur. Det har altid været en stor del af vores tilbud at gæster benytter vores have og park. I den senere tid har vi i endnu højere grad opfordret til walk&talks samt udendørs pauser (break-outs) De første gæstehold vi har haft efter perioden med nedlukning har benyttet sig af gåture i området under deres pauser. Det har givet dem et forfriskende udbytte og været med til at skabe gnister og smil.