Vores engagerede team

Suzette Fugl

Konsulent - Hele Danmark

Mit motto er:

”Det er ikke hvad du er - men hvordan du er”

Hvordan kommer jeg i mål med en opgave?

Jeg har været på arbejdsmarked i mange år i forskellige jobfunktioner og har taget en vigtig note med mig ”regler, roller, retninger, rammer og relationer” er grundlaget for den bedste kommunikation og trivsel og det bruger jeg i alle de opgaver jeg skal løse.

Jeg sætter mig grundigt ind i opgaven, finder ud af hvordan jeg bedst løser den. Jeg forventningsafstemmer ned i detaljen og tager ikke noget for givet. Er nysgerrige på kandidaten og virksomheden for at opnå det bedste match. Jeg søger inspiration og sparring med mine dygtige kollegaer.

Eksempler på opgaver jeg påtager mig:

  • Rekruttering på alle niveauer fra Direktør til receptionist
  • Undervisning på et konkret uddannelsesmål eller skræddersyet til virksomheden
  • Kick Off´s indlæg om trivsel & samarbejde
  • Team Coaching
  • Karriererådgivning
  • Coaching af enkelte medarbejder på en konkret arbejdsopgave
  • Sparringspartner til hoteldirektør & direktionen
  • Salgsopgaver

I hele mit arbejdsliv har omdrejningspunktet altid været mennesker. I dag bruger jeg det meste af min tid på at searche efter de rigtige folk til en given stilling.

Jeg går på arbejde hverdag for at gøre en forskel – hvad enten det er for det enkelte menneske eller det handler om trivsel i et større puslespil af medarbejder, – jeg bruger min energi og finder mulighederne i situationen. 

Glæder mig til et samarbejde. 

Telefon: (+45) 22 21 84 89
Emailsuzette@fuglleonhardt.dk

Connie Leonhardt

Konsulent - Hele Danmark

16 års erfaring med rekruttering, karriererådgivning, udvikling af kurser og strategi i egen virksomhed. Før det har jeg ageret i hotelbranchen i 15 år som medarbejder og leder på henholdsvis Hotel Landsoldaten Fredericia, Rock Hotel Gibraltar, Phoenix Copenhagen og senest Hotel d`Angleterre. Disse erfaringer er grundstenen i min fremtidige karriere i FUGL LEONHARDT Jeg har løbende gennemført diverse lederkurser, certificeringer i testsystemer m.fl. Gennem mere end 12 år har jeg ligeledes været tilknyttet og engageret i Hotelskolen som bl.a. censor for receptionisterne.

Jeg er kendt for at være handlingsorienteret og mit mål er at skabe langsigtede og brugbare løsninger, ikke mindst når det gælder matchet mellem virksomhed, job og kandidat. Jeg har altid brændt for hotelbranchen, service og uddannelse og for at være på forkant med udviklingen. Især kvalitetssikring er noget, jeg engagerer mig dybt i.

Telefon: (+45) 40 15 84 64
Emailconnie@fuglleonhardt.dk

 

Lone Møller

Konsulent - Jylland & Fyn

Uanset om jeg underviser, løser rekrutteringsopgaver eller rådgiver/coacher, så tager jeg afsæt i mine 9 års erfaring som selvstændig erhvervscoach i kombination med mine mere end 20 års erfaring indenfor hotelbranchen. Bl.a. som mellemleder i 6 år og direktør i 10 år. Ved siden af direktørfunktionen ansvarlig for opbygning af fælles platform for personaleudvikling for 3 virksomheder. Bestyrelsesarbejde indenfor uddannelsesudvalg, turisterhvervsmæssige sammenhænge og virksomheder. Min røde tråd og energikilde har altid været mennesker (relation, kommunikation og udvikling).

I mine mange hotel år har mine 3 største forcer været evnen til altid at sikre rette person på rette plads. At sammensætte den optimale ledergruppe. At få hele organisationen samlet og til at trække samme vej – og gennem disse faktorer skabt resultater ved kvalitet, samarbejde og service.

Telefon: (+45) 24 46 90 64
Emailrec@fuglleonhardt.dk

 

Maria Kvist

Cand. Jur.

Jeg er bosat i Odense og har siden 2018  været en del af det passionerede team hos FUGL LEONHARDT, hvor  jeg varetager konsulentopgaver inden for HR-juridiske problemstillinger, træning af medarbejdere samt andre administrative og rekrutteringsrelaterede problemstillinger.

Jeg er uddannet cand.jur. i 2014. Under min studietid arbejdede jeg som studentermedhjælper for HORESTA, som er hotel- og restaurationsbranchens arbejdsgiver- og brancheorganisation. Der oplevede jeg, hvor fantastisk det er at arbejde med passionerede og arbejdsomme mennesker, som arbejder og kommunikerer helt anderledes.

Der er en særlig stemning ved hotel- og restaurationsbranchen – mennesker som arbejder hårdt og perfektionistisk for, at andre mennesker har det godt. Det er en stemning, som ikke findes andre steder, hvilket også er grunden til, at jeg altid er vendt tilbage, når jeg har arbejdet i andre brancher.

Jeg har en fortid som HR-jurist i BC Hospitality Group A/S, hvor jeg var med til at strømline HR-juridiske procedurer internt i koncernen i forbindelse med opkøb og frasalg af koncernens hoteller, undervisning og træning i diverse overenskomster og ansættelsesret. Yderligere fungerede jeg som sparringspartner for de forskellige afdelingsledere ifm. ansættelsesretlige problematikker.

Sidenhen som kombineret HR-jurist og PA for direktøren på Kurhotel Skodsborg, hvor jeg bistod ledelsen med opgaver.

Stinne Bruun

Mit motto er:

”Gør hvad du siger, og hold hvad du lover”

Hvordan kommer jeg i mål med opgaven?

Jeg går helt ind i din drift og lærer dine folk at kende. Jeg lytter, observerer og stiller spørgsmål, ser på jeres rutiner og får et resultat der kan bruges, med andre ord så tydeliggør, optimerer og strukturerer jeg processer, så de kan beskrives, trænes, kontrolleres og blive til gode vaner.

Jeg sikrer ansvarsplacering af daglige, ugentlige og månedlige opgaver.

Jeg sikrer at koncept og vision i udtryk er det som ønskes.

Træning af medarbejdere holdt op mod en tidsplan og delmål.

Værktøjer der virker til prioritering og strukturering af opgaver.

 

Værdi for dig

Det giver et jordnært resultat i jeres hverdag som du og dine folk kan forholde sig til.

Frigiver dig tid, som skaber overblik og struktur.

Onboarding af nye medarbejdere forkortes og trivsel forhøjes.

Specifikke succeskriterier for medarbejdernes performance, ud fra konceptuelle krav og ønsker.

Målbare milepæle for succes.

 

Eksempler på opgaver jeg påtager mig:

  • Onboarding programmer
  • Åbne/ lukke procedurer
  • APV mapper
  • Rengøringsskemaer
  • Manualer inden for personale, hygiejne, sikkerhed, service og træning

 

Træningsforløb der matcher dine behov:

  • Service træning
  • Træningsmoduler, der matcher hver stillingsbeskrivelse
  • Værtskab
  • Kommunikation
  • Mersalg
  • Målrettet KPI træning af dine ledere

Kontakt os

I lighed med alle vores andre services kan du regne med respons fra os inden for 24 timer. Kontakt os gerne på telefon eller email.

Telefon: (+45) 77 33 00 00
Emailrec@fuglleonhardt.dk

FUGL LEONHARDT
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
Tlf.: (+45) 77 33 00 00
Powered by Emply